All-in Tarieven

Business Centrum Gooi

hanteert een all-in tarief. Je huurt bijvoorbeeld al een kantoor- of praktijkruimte van 20 m2 op de 1e verdieping vanaf € 500,00 all-in per maand volledig gemeubileerd en gestoffeerd, inclusief gebruik van pantry, servicedesk* en glasvezel internet. Hierin zijn ook de kosten voor gebruik van algemene ruimtes, verwarming, elektra en parkeren opgenomen.

Begane grond:

De begane grond is volledig gerenoveerd en ingericht met 18 nieuwe ruimtes van 20 t/m 80 m2. Op deze verdieping bieden we een concept exclusief meubilair. (wij verhuren een interieur & styling pakket vanaf € 150,00 per maand op basis van twee werkplekken).

Op de plattegrond (homepage) kun je zien welke units op dit moment beschikbaar zijn!

Eerste verdieping:

De eerste verdieping is gerenoveerd en beschikt over 20 ruimtes vanaf 20m2 en een zelfstandige vleugel. Op deze verdieping bieden we een all-in concept inclusief ons basic meubilair pakket.

Tweede verdieping:

De tweede verdieping is volledig gerenoveerd met 20 ruimtes van 20 t/m 100 m2. Op deze verdieping bieden we een all-in concept exclusief meubilair. (wij verhuren een interieur & styling pakket vanaf € 150,00 per maand op basis van twee werkplekken)

Souterrain:

Studio & Atelier ruimtes in het souterrain beschikken over voldoende daglicht aangevuld met daglicht-verlichting. Door toepassing van glas in stalen profielen, hout en beton is een industriële uitstraling gecreëerd. In het souterrain is een kleine pantry voor algemeen gebruik beschikbaar.

Studio/Atelier ca 50 m2  € 750,00 all-in per maand (inclusief servicedesk & internet). op dit moment niet beschikbaar.

Studio/Atelier ca 100 m2  € 1.250,00 all-in per maand (inclusief servicedesk & internet). op dit moment niet beschikbaar

Opslag, productie en archiefruimte:

Huurders kunnen extra ruimte huren voor archief en opslag in het souterrain dat per lift en trap bereikbaar is. Het tarief voor archief- en opslagruimte in het souterrain vanaf ca 7,5m2 tot ca 75 m2, bedraagt € 10,00 p/m2 per maand.

We krijgen per 1 september weer één storage ruimte van 15m2 beschikbaar. 

* Basispakket servicedesk:

  • Ontvangst gasten en doorverwijzen van gasten en leveranciers d.m.v. telefonische melding aan huurder
  • Bij eventuele wachttijd, thee of koffie aanbieden in de Nespresso corner in de hal
  • Post- en pakketaanname
  • Parkeerregulering m.b.t. gasten die vooraf zijn aangemeld via de huurders
  • Parkeerregulering m.b.t. gasten of leveranciers die zich melden via de receptie
  • Sociale controle, meldingen van storingen en klachten via [email protected]

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.